tirsdag, januar 26, 2010

Anbefaling: Make Us A Brew (Te)

For lidt under en uge siden var jeg til "afskedskoncert" med Gypsies, hvor en ung dame stod og solgte te med rom. Og for at gøre det endnu bedre, så var det ikke blot almindelig te, men en kollektion kreeret af den engelske DJ Mr Scruff, der og så er kendt meget for sin tegnestil.


Teen var så god at jeg købte to pakker, look lively! og mint & chilli. Sædvanligvis drikker jeg frisk te, jeg selv doserer, men det her er klart iblandt de bedste tebreve jeg nogensinde har smagt! Smagen er frisk i begge varianter og der er nok til to store kopper. Selve boksen er også fantastisk flot og i sig selv lidt af et samleobjekt. Hvis du drikker te, så køb den. Prisen er overkommelig - kun 35,- for 25 store poser. Link

Ingen kommentarer:

Send en kommentar