torsdag, december 17, 2009

An(d)befaling: Anders Matthesen... Vender tilbage

Siden denne DVD kom er jeg konstant blevet spurgt af flere af mine venner om jeg har set den. Da jeg svarede nej fik jeg blot af vide at det skulle jeg og den var genial. Jeg må sige at jeg er tilbøjelig til at give dem ret.
DVD'en indeholder udover hele showet fra Det Kongelige Teater, 55 min show fra Østre Gasværk fra starten af turnéen, 55 min med ekstranumre fra turnéen og 20 min sammendrag med alle opvarmerne, hvor også vores allesammens U-Manden er at finde. Med andre ord hele fire timers stand-up.



Selve showet er fantastisk. Anders Matthesen viser endnu engang at han er Danmarks absolute bedste stand-upper. Emnevalget er godt, timingen er perfekt og humoren er på høj niveau. Det eksta bonusmateriale er noget når samme kvalitet, så der er underholdning til mange timer, da alt materialet kan ses igen og igen og ingen og... Der er intet andet at sige end køb den!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar