onsdag, november 18, 2009

Første indlæg, første anbefaling - Veteran Cosmic Rocker

Til tider tror folk at jeg hader på alt, men tilfældet er nærmere at jeg vel blot er kritisk. Her får jeg muligheden for at anbefale de ting jeg mener folk bør tjekke, værende sig musik, film, kunst etc.
Det vil ikke være deciderede anmeldelser, men blot anbefalinger... fantastiske anbefalinger non the less...

Første anbefaling er i mine øjne et af årets bedste danske albums, Veteran Cosmic Rockers selvtitlede album.
Albummet er gratis, du kan hente det på deres hjemmeside eller få det gratis på http://www.runforcovershop.dk/.



Produktionerne er fantastiske, på et utroligt højt niveau. De små detaljer giver fylde og alle rapperne gør det superb. Især kan man fremhæve Khal Allan, Context og Braille. Så snyd ikke dig selv for denne oplevelse og hent albummet med det samme!





http://vimeo.com/5919423 from GREENSHADES MUSIC on Vimeo.
Trackliste:
1. Fem Over Halv Fire
2. Who's That?
3. Slap Af Patricia!
4. Skør Verden feat. Flemming Stjerneskud
5. Processen På Ærten feat. Khal Allan
6. Glamour And The Glitz feat. Dialecs, Capione & Spirited Sage
7. Everything Is Working
8. Keeps Passing By feat. Barbara Moleko
9. So Magnificent feat. Context
10. Full Of Doubt
11. Enter-Gritty feat Braille


- Nybs

Ingen kommentarer:

Send en kommentar